harardittlivmy

Lugnt veckoslut och kommande bravader

Publicerad 2012-02-20 23:08:47 i Allmänt,

Klockan 21 i fredags anlände jag till (i?) Järvsö som utlovat. Väl där blev det en snabbvisit hos bror&anna för att hälsa på familjen. Sen skjutsade far mig till Erika där tjejerna väntade. Kramar och vin hann vi med innan det blev en sväng på Condis. Ungefär där slutade min kväll, nöjd och belåten efter att fått träffat vännerna och familjen.

Lördagen bestod av soffhäng, fotboll/skidtittande och årsmöte med bygdegården. Jag är nu officiellt ordförande i föreningen. Med titeln tillkom också en bamsestor portfölj samt en klubba. Känner mig ascool.
Efter middag med mor&far i Ljusdal och födelsedagsfika hos faster gjorde jag pojkvännen sällskap hos Oskar&Lina där film stod på agendan.

Söndagen var desto segare. Lunch till frukost (det bästa!) och en tupplur på soffan hos svärisarna. Ett snabbt besök av Oskar&Lina hanns också med innan vi begav oss till Hudik.

Där kramades vi mest i soffan och gruvades inför att behöva skiljas åt igen. Idag har jag jobbat och lagat mat, typ. Och pratat med Frida å tripplat håret i 1,5 timme (!!!). Fin helg och start på veckan. Jag har en himla bra känsla i magen inför den kommande veckan. Den kommer bli storslagen, det vet jag!

Nu ska jag titta på en film som Andréa så stolt lagt ut på Facebook innan jag ska sova. Hörs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela