harardittlivmy

Några öl senare

Publicerad 2012-02-22 23:37:25 i Allmänt,

Är nyss hemkommen från Teammiddag hos Elisabeth (om man räknar bort att jag hunnit dricka resorb, tvätta bort sminket, borstat tänderna och klippt tånaglarna). Har haft en helt fantastisk kväll med teamet och känner att jag verkligen inte längtas tills den här tiden är över. Jag har ju precis börjat vänja mig vid storstaden och hur det funkar här (OBS endast grundläggande).

Träffade också Clara och Joppa idag. Himla skoj faktiskt. Ska bli kul att få hänga lite mer med henne nästa vecka. Dessutom har jag lagat min telefon (ÄNTLIGEN!!!) idag och blivit månadsgivare för läkare utan gränser! Det ni. Det ät vad jag kallar en bra/nyttig dag.

Nu ska jag sova, så jag är pigg och fräsch imorgon när det är dags för jobb. Har som mål att vara piggare än Ebba, så hon kan sluta mobba mig.

Ha't

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela