harardittlivmy

Vikingar, familj och huvudvärk

Publicerad 2012-02-17 00:14:25 i Allmänt,

Rubriken sammanfattar min dag ganska bra tycker jag. Är precis hemkommen från Ekerö. Det är alltid lika kul att hälsa på familj och idag var jag hemma hos Emelie och Jimmy. Himla mysigt. Något som var mindre mysigt var min huvudvärk som ständigt gjorde sig påmind under hela eftermiddagen och kvällen.

Dagens pressevent var en upplevelse jag sent ska glömma. Förutom att det var kul att se det ur ett PR-perspektiv så var det också skitkul att se själva restaurangen och allt som hörde där till. Personalen, lokalen, inredningen, servisen och alla dessa detaljer. Trots att jag inte smakade på maten kan jag verkligen rekommendera alla att besöka detta fantastiska ställe. Alltså - Aifur i Gamla Stan.

Nu ska jag sova innan min huvudvärk tar knäcken på mig. Imorgon kommer jag att ha massor av tid att blogga på bussen. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela