harardittlivmy

Ynklig&sjuk

Publicerad 2012-02-28 21:24:00 i Allmänt,

Hur kan det komma sig att jag alltid blir så förbaskat ynklig när jag är sjuk och pratar med antingen mamma, pappa eller Per i telefon? Har nyss lagt på luren efter att ha pratat med Per och med ens börjar tårarna rinna ner för mina kinder. Jag vill inget hellre än att krypa upp i hans famn och att han ska stryka mig över håret och säga att allt blir bra. Precis som på film. Eller att mamma och pappa ska bädda ner mig i sängen och pussa mig på pannan så kärleksfullt som när man var barn. Det suger att vara ensam när man är sjuk. Det suger att vara ensam i stort sett jämt för den delen!

Nu är min hemlängtan större än någonsin, så därför tänker jag dra täcket över huvudet och inte komma fram förrän imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela