harardittlivmy

2012

Publicerad 2012-01-03 20:16:05 i Allmänt,

Också var det 2012 helt plötsligt. Nyår var fint. Middag med familjen och utgång på berget. En massa kramar men inga nya löften (endast detta "träna mer" som alltid får hänga med).

Jag inleder mitt år med feber och förkylning av högsta grad. Känner nig ganska opepp på det faktum att jag måste åka upp till Sundsvall imorgon skriva klart den där b-rapporten som spökar. Jag ser dock väldigt mycket fram emot att få den gjord så jag kan avsluta den här tunga kursen, och så ser jag ju fram emot att få träffa vännerna igen.

Nu bäddar jag ner mig under täcket i soffan igen och hoppas på att hjärtat kommer hem snart och pussar mig på pannan (ja, allt känns så mycket bättre då(.

[MyFransson]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela