harardittlivmy

AW och gemensamma vänner

Publicerad 2012-01-18 23:56:17 i Allmänt,

Denna dag har varit fylld med arbete och fina människor. Klockan fem var det tydligen dags för After Work och en massa skoj med kollegorna.

Efter kvällens AW kan jag konstatera att jag har gemensamma vänner med både Fredrik (den andra praktikanten) och Johanna W. Komiskt.

Nu sitter jag på pendeln hem mot Tullinge, trött och lite halvt påverkad av några glas vin och någon öl. Det ska bli skönt med en liten prommis innan jag får krypa ner under mitt dubbla täcke och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela