harardittlivmy

Dag 2

Publicerad 2012-01-06 00:57:08 i Allmänt,

Ännu en dag av rapportskrivande är avklarad. Jag kan konstatera att jag är en "flock-människa" av höggrad. Detta eftersom jag behöver folk runt omkring för att kunna prestera vid sånna här uppgifter, speciellt när jag är väldigt osäker.

Ungefär hälften av rapporten är i alla fall klart nu och vi planerar att bli så gott som klar under morgondagen. Förhoppningsvis är det mest småpill som korrläsning och layoutfix kvar efter morgondagens köttande.

Idag har jag äntligen fått träffat några av klassisarna och grannarna. Kul. Nu längtas jag bara efter resten av klassen och de andra vännerna här uppe.

Under kvällen anmälde jag mig också till vårruset. Det känns för tillfället jättebra då jag faktiskt har ett mål att träna inför. Nu ska jag verkligen, på riktigt, försöka ta mig i kragen och göra nånting åt min kropp som börjar säga ifrån (vilket känna sådär med tanke på min ålder). Så nu jävlar! Det braiga är att Frida lovat att vara tjatig och bli den där delen av "flocken" som jag behöver för att kunna hitta motivation till att träna (ännu ett bevis på den flockmänniska jag faktiskt är).

Avslutade den här kvällen med en mysig vinterpromenad med Frida, Eve och Felix. Redan imorgon börjar allvaret då jag och Frida ska ut och löpa. Hur det går återstår att se, med tanke på att jag inte tränat nån form av kondition sedan i våras! Spännande.

Så här fina var Frida och Malin när jag kom ut från toan idag. Himla skoj!
(Frida det är väl ändå okej att ha bilden här, med tanke på att jag har ca 10 läsare!)

Kommentarer

Postat av: Frittä

Publicerad 2012-01-06 10:31:43

Men My, Vi sa ju...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela