harardittlivmy

Ett steg närmare

Publicerad 2012-01-13 00:28:49 i Allmänt,

Dagens situation har varit något lugnare. Idag har jag mest bockat av listorna som jag skrev igår. Det enda som står mellan mig och den första etappen på resan mot Stockholm är en examination, packa in mig i bilen, tömma sopor och lämna nycklarna till Kimmen samt krama några vänner.

På tal om Kimmen, så var hon här ikväll och snackade lite om att hon ska bo i min lägga de kommande tio veckorna. Det känns jävligt bra att hon ska vara här och stöka runt. Tryggt på något vis. Även fast det är Kim. Hö.

Det var himlans skoj att träffa henne idag. Vi hade inte setts på över tio veckor så det var på tiden. Vi kramades, pratade minnen, framtiden och lite om nuet. En fin avslutning på denna annars inte fullt så roliga torsdag.

Nu ska jag sova så det kan bli fredag snart. Vill ju hem och "attackhångla" som Frida skulle ha sagt, kramas om jag själv får säga det.

Ha det folk.

Kommentarer

Postat av: Fjittä

Publicerad 2012-01-13 06:16:03

Ok. Du framstår som en vänlig och gosig själ, själv verkar man ju vara brysk och inte det minsta trevlig. Att ställa attackhångla mot kramar är som att ställa roffiz mot en fet familjekombi.

Postat av: Fjittä

Publicerad 2012-01-13 06:17:29

Ok. Du framstår som en vänlig och gosig själ, själv verkar man ju vara brysk och inte det minsta trevlig. Att ställa attackhångla mot kramar är som att ställa roffiz mot en fet familjekombi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela