harardittlivmy

Skype, kattgos och tecknad film

Publicerad 2012-01-31 19:40:10 i Allmänt,

Ligger på mitt rum i den stora sängen. Funderar vad jag ska hitta på. Har ingen tv och en jätteseg dator. Dessutom misstänker jag att jag har ett hål i en tand, apropå ingenting. Så vad gör vi åt det?

Eskil är inte inne så jag kan inte gosa med honom. Det är för kallt för att löpa, och promenerat har jag gjort tillräckligt idag. Har till och med ont i lilltån för att jag promenerat så mycket.

Undra om jag kanske ska dra igång Despicable me och krypa ner under täcket. Det är ju mitt stora (enda) kvällsnöje nu för tiden, att titta på tecknad film, dricka te och gå på toa (kissar minst tio gånger om dagen på grund av allt kaffe och te jag dricker).

Kanske att jag ska ta tag i att kolla upp och fylla i lite dokument inför Bygdegårdsmötet innan jag gör det. Lite nytta innan allt mitt roliga! Ja så får det bli.

Är du en hejare på att söka bidrag och fylla i blanketter? Säg till. Jag behöver nämligen dig och din kunskap. Tack.

Nu ringer pappa och säger att han vill Skypa. Gullgubben.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela