harardittlivmy

Soff&kattmys

Publicerad 2012-01-27 21:25:24 i Allmänt,

Andra arbetsveckan är avklarad. Efter jobbet körde jag, Frida och hennes Alftavän Jenny en AW. Tillskillnad från en vanlig AW så gick vi på ett fik och unnade oss stora lattar och tre sorters kakor. Därefter strosade vi runt på stan och jag fyndade två par byxor för 500 kr (!) och hittade en fin hatt (som inte fick följa med hem).

Veckan har varit fin. Igår följde Frida med ut till mina hoods och sov över. Efter en traumatisk eftermiddag på Centralstationen och en massa flams på pendeln kom vi äntligen hem till huset. Vi lagade lyxig paj och chokladmousse som vi sen bjöd Malin och Niklas på (den andra inneboenden och hennes kar'). Efter några timmars umgänge i köket var det dags att sova då klockan stod på 06.00.

Nu ligger jag under den mysigaste filten någonsin och tittar på The Voice Sverige med Eskil snarkandes vid fötterna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela