harardittlivmy

Kompensation för tidigare uteblivna bilder

Publicerad 2012-01-25 20:53:36 i Allmänt,

image description

Sista dagen i Järvsö, kaffe hos farmor och samkväm med familj och pojkvän

image description

Hej då Järvsö - Hej Stockholm

image description

Min far som tog mig halvvägs ner till Stockholm <3



En snäll bror som ser till att lillesyster med packning kommer till rätta. Här i "det bästa head setet någonsin"

image description

Min packning. Pga av dålig bild kommer här en förklaring: min bror har en flakbil med endast 3 säten + inget lastutrymme förutom flaket. Lösningen blev att mina väskor placerades i svartsäckar och spändes fast på flaket. Fäncy!



Den snarkande byråhunden Bobo.



Lördagens middag, anka med mandarinpannkakor. Galet gott!



Min riddare i nöden, Frida Grims!



Mitt rum i Tullinge, här sängen och det obligatoriska kortet på pojkvännen



Den så kallade loungen



Garderoben - den bästa delen av rummet. En sån ska jag ha när jag blir stor



Min vän Eskil. Det är han som håller mig sällskap om kvällarna (förutom den trevliga familjen jag bor hos + den andra inneboenden)


Kommentarer

Postat av: Trees

Publicerad 2012-02-06 00:36:42

Måste säga att järvsö ser väldigt charmigt ut =)

och er säng haha. eller den ser jäkla skön ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela