harardittlivmy

Noll koll

Publicerad 2012-06-06 01:01:04 i Allmänt,

Efter att ha avverkat en 2,5 timmes promenad i skogen med Clara, Amanda och hundarna, ett bygdegårdsmöte och en heldag i Sundsvall med Amanda & Fruttis under de två senaste dagarna är det dags för mig att ta tag i mig själv och försöka plugga lite under morgondagen. Det är lika bra att passa på innan värmen och jobbet dyker in på. Lite så tänker jag. Eller ja snarare så här:

Planering är något som skulle sitta fint just nu, men det är lite svårt med tanke på att jag varken vet när jag ska jobba eller hur mycket arbete som kommer krävas på bygdegården den närmsta tiden (och under resten av sommaren). Lite smått stressande, men jag försöker att inte göra en sån stor grej av det. Därav min tanke om att det kan vara bra att sätta igång med sommarkursen nu med en gång så jag har lite koll på den biten i alla fall.

Alla med på mitt sätt att tänka? Bra!

Men först lite välförtjänt sömn.
Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela