harardittlivmy

Återblickar och framtidstro

Publicerad 2012-03-13 23:34:12 i Allmänt,

Har haft en riktigt bra dag på jobbet - mycket att göra och de flesta kollegorna var på plats igen efter ett veckoslut med mycket frånvaro (giltig såklart).

Klockan fem knackade jag på hemma hos fröken Grunning och blev bjuden på middag, vin och en nostalgitripp tillbaka i tiden. Under kvällen snackades det om allt från urspårade gymnasiefester till orättvisa betyg och framtidsplaner. En fantastiskt trevlig kväll i goda vänners lag. Vi bestämde att ett till tillfälle måste bokas in, innan jag (om en och en halv vecka!!!!) drar tillbaka till Norrland och mina så kallade rutiner.

PS: idag kom VDn på min praktikplats oh frågade ifall jag skulle vilja göra en kort presentation inför kollegorna på måndag. Eftersom det är en bra utmaning och framförallt ett bra tillfälle att få öva på - så tackade jag ja. Spännande. Stay tuned för resultat.

1. Fröken Grunning
2. Stina & Ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela