harardittlivmy

Bäbislycka&hundlek

Publicerad 2012-03-02 17:59:00 i Allmänt,

Idag har varit en fin dag på jobbet. För det första har den varit effektiv och väldigt givande men framförallt glädjande. Vi fick nämligen ett glädjande besked om att en kollega på arbetsplatsen är gravid och ska ha bäbis i augusti! Blev så glad och rörd att jag nästan började gråta.

Samtidigt blev jag lite ledsen när jag insåg att det bara är några få veckor (3) kvar i Stockholm innan det är dags att bege sig tillbaka till Sundsvall och vardagen igen. Nog för att jag saknar Sundsvall och vännerna, men jag trivs ju så otroligt bra på Prat. Men förhoppningsvis kommer jag kunna kika in och hälsa på i framtiden också.

Nu ska jag hem och käka middag och spela sällskapsspel med Malin och hennes vänner och heja på Clara i The Voice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela