harardittlivmy

Brutet löfte

Publicerad 2012-03-07 23:03:08 i Allmänt,

De där många inläggen med bilder i uteblev. Jobbet kom mellan.

Jag är numera inkvarterad på Kammakargatan 11 hos Grims och Co. Jag blev erbjuden en plats i sängen här under veckan, så jag skulle slippa åka en massa. Fina Frida!

Just nu värker mitt hjärta lite för att jag saknar många, bland annat familjen Fransson/Karlsson, Hanna B, mor&far och så klart Perra. Jag vill bara hem och krama om alla och berätta för dem hur mycket jag tycker om dem. Det är dock inte så långt kvar till nästa hemresa - fredag.

Imorgon kommer jag dock få mig en dos av Järvsö då grabbarna i Flanhell gästar Stockholm. Jag har lurat med några vänner och tänker gå dit för att höns lite och insupa så mycket Järvsö att jag klarar de sista två veckorna (!!) här i storstan.

Nu ska jag läsa lite bok innan jag somnar. Hörs. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela