harardittlivmy

Dop och familjemys

Publicerad 2012-03-12 22:21:38 i Allmänt,

Orkar typ inte skiva mer än att jag haft den bästa helgen på länge. Träffade hela familjen, gosade med brorsönerna, gick på dop, blev gudmor, grät till gudsonens storasysters sång i kyrkan, var på dopfika, åt på restaurang med mor&far, såg melodifestivalen med mamma, var fylletaxi åt pappa, kramades med Per, tittade på film och kompenserade för mitt uteblivna TV tittande de senaste veckorna.

Imorse tog jag tåget tillbaka till stan för att avverka de två veckorna som är kvar. Sjukt och skönt på samma gång. Imorse kände jag att det gjorde lite extra ont i hjärtat över att behöva lämna Hudik och sambolivet, samtidigt som att jag kommer sakna alla nya vänner här i Stockholm. Blev lite smått ledsen när Malin sa att det kommer bli tomt här i huset utan mig. Då insåg jag verkligen hur fint jag haft det här. Jag kommer sakna alla så himlans mycket.

Jag har hört att man alltid ska avsluta med något positivt - jag gjorde potatis och purjolökssoppa till middag idag. Riktigt lyckat och fördjävla billigt må ni tro! Jodu Janne!

Dags att sova. Hörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela