harardittlivmy

Hemlängtan fast ändå inte

Publicerad 2012-03-18 22:12:48 i Allmänt,

Just idag är längtan hem väldigt påtaglig (säkert för att jag känner mig trött och sliten efter helgen). Det kan också ha och göra med att det är så få dagar kvar och att jag vet att jag snart får komma upp till mina hem i Hälsingland och Sundsvall. Jag blir nästan lite blöt i ögonen när jag tänker på det. Så jobbigt är det idag. Imorgon (första dagen på sista veckan) vet jag dock att det kommer vara annorlunda. Då kommer jag vara ledsen över att praktiken snart är slut och att jag måste åka ifrån alla fina kollegor på Prat. Jag kommer sakna dem.

Imorgon ska jag hålla en presentation inför alla på kontoret, där jag ska berätta om arbetet med Communicare och mina lärdomar därifrån. Än så länge är jag inte speciellt nervös, vilket jag med säkerhet kommer vara imorgon. Nu är jag mest trött och utmattad och vill sova, trots att jag redan sovit 11 timmar det här dygnet.

(igår väntade vi på Den Svenska Björnstammen, såg Frej Larsson bland publiken och dansade av lycka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela