harardittlivmy

Omständigheter

Publicerad 2012-03-20 23:46:37 i Allmänt,

Okej nu är det endast tre dagar kvar på den här arbetsveckan. Jaha?, tänker ni nu. Jo, för er som missat det så innebär detta att jag bara har tre dagar kvar på Prat, då jag nu är inne på min sista vecka.

Presentationen i måndags gick bra och jag har fått mycket bra kritik från flera kollegor, trots att jag i stundens hetta inte kände mig speciellt nöjd. Mest på grund av teknikstrul och en del utebliven information. Annars kändes det bra och avslappnat.

De få dagar som är kvar är fyllda med aktiviteter och tok. Schemat är fyllt till bredden och jag har klämt in mesta möjliga saker och personer att träffa.

Förhoppningsvis kommer jag hinna rapportera vidare när de olika aktiviteterna närmar sig. På tur står: hejdå fika med Familjen Larpe/Gauffing och att vinka av Malin som åker hem till Varberg imorgon (vilket gör att vi inte hinner ses mer), samt städning av rummet och att Hans kommer och hämtar merparten av min packning.

Vi får se hur det går, eftersom Hans eventuellt måst jobba natt imorgon. Detta betyder att jag riskerar att inte få hem min packning. Aja. Orkar inte bry mig mer om det nu. Har redan involverat en stingslig pappa i detta ärende som oroar sig mer än nödvändigt. Om jag känner honom rätt så har han kommit på tusen sätt att lösa problemet innan jag vaknar imorgon. Det kommer så som fan kung, som han själv skulle ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela