harardittlivmy

Trött men nöjd

Publicerad 2012-03-14 20:55:29 i Allmänt,

Idag har jag jobbat hårt. Slitit som ett djur. Eller ja, det känns i alla fall så om man ser till hur jäkla trött jag är. Klockan är inte ens nio och jag ligger nerbäddad i sängen och ska till att läsa lite bok. Skönt.

Imorgon har jag mycket att göra och planerar att sitta kvar på jobbet så läge som möjligt. Måste uppdatera mitt CV och skriva lite på praktikrapporten - och eftersom min dator mer eller mindre gått i pension så tänkte jag passa på att låna jobbets dator efter att arbetsdagen är slut. Förhoppningsvis kommer det gå bra.

På fredag ska jag tillsammans med ett härligt gäng - heja fram Clara till final i The Voice Sverige. Är så förbaskat stolt över min vän, och det ska bli riktigt skoj att se henne uppträda live. Nervöst!

Men först lite Just Kids och sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela