harardittlivmy

Jag lever, jag mår bra

Publicerad 2012-03-29 12:07:18 i Allmänt,

Jag lever. Jag mår bra. Jag är tillbaka i verkligenheten, Sundsvall och min lägenhet. Just nu är det ganska trångt eftersom Kimmen för tillfället också bor här. Trångt med ack så mysigt. Jag har nog inte riktigt fattat att allt detta som varit under tio veckor nu är slut. Det tar ett tag att smälta.

Har en lång to do lista som måste betas av de senaste dagarna, en lista fylld med punkter som:
söka sommarjobb, skriva klart ansökningar för bygdegården, gå på föreläsningar, skaffa böcker, boka synundersökning och så vidare. En del som måste prickas av och hinnas med.

Men nu vet ni att jag lever och mår fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela