harardittlivmy

Allsmäktig, maktlös eller mäktig

Publicerad 2012-05-10 16:37:57 i Allmänt,

På frågan om huruvida vilken makt medierna har över oss medborgare och våra tankar finns många svar. Frågan är, finns det något svar som är rätt? Egentligen?

Jag har mina aningar, men jag menar vem är det som avgör en sån fråga? Det är lite för många faktorer som spelar in för att man ska kunna säga vem som har makten och inte. Komplexa frågor.

Älskar att jag låter så smart, fast det enda jag gjort är att ställa mig samma frågor som boken ställer till oss som läser den. Alltså är jag inte lika smart som jag utger mig för att vara. Som Per skulle sagt: jag är bara en mellanhjärna än så länge. Dock är det inte så långt kvar tills jag får avancera och bli en storhjärna! Om ett år och en kandidatexamen kan jag få kalla mig för storhjärnan Fransson. Coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela