harardittlivmy

Gjort och ska

Publicerad 2012-05-25 02:04:16 i Allmänt,

Klockan är två på natten och jag har precis tvättat färdigt. Man bara måste älska studentboendenas tvättider.

I onsdags sprang (!) jag Vårruset, idag har jag varit på Communicare och blivit klok, lapat mycket sol och varit på äventyr med Chris, Frida och silverkulan. Imorgon kommer Per upp till Sundsvall och vi ska hänga i solen och dricka öl. Kanske till och med grilla. Vem vet?

Om en vecka har jag sommarlov. Eller ja, vad man nu kan kalla denna "jobbalitepluggaliteochvaraliteledig"-perioden?

Om två sekunder ska jag sova. Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela