harardittlivmy

HEMLÄNGTAN

Publicerad 2012-05-17 23:54:08 i Allmänt,

Vi tackar Frida för hennes fina gästspel i min blogg, och därmed givit mig smeknamnet Bus bebbe. Fint sörru!

Efter att ha tillbringat många timmar med näsan antingen djupt begraven i kurslitteraturen eller framför datorskärmen, var det skönt att få komma ut på en promenad. Därefter firade jag och Frida den avklarade seminarieuppgiften med glass, chokladsås och annanas framför Fråga Olle dokumentären och filmen August Rush. Underhållande.

Känner mig nu som ett barn som ska försöka sova dagen innan julafton. Imorgon är nämligen en bra dag. Jag ska äntligen få träna fotboll med det härliga gänget i JBK, träffa och kramas med hela familjen och uppvakta min fantastiskt fina mamma som fyller år.
Längtas så jag tror att jag spricker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela