harardittlivmy

Långa dagar är likt berg- och dalbanor

Publicerad 2012-05-17 00:30:09 i Allmänt,

Det har slagit om till torsdag och det känns ganska skönt att få lämna onsdagen bakom mig. En dag som började bra, blev lite tung framåt eftermiddagen men som lyckades rycka upp sig på kvällskvisten. Dagen har varit lång om inte annat.

Imorgon väntar intervallträning med Frida, skolarbete och skospaning med Robert om det vill sig väl (det är ju röddag som kanske ställer till det). Det ser jag fram emot. Men innan dess lite sömn för att försöka glömma de mindre positiva besked som givits samt de personer som jag fått utstå under dagen. Vill snarare fokusera på de roliga och glada vännerna som finns i min omgivning. Tror bestämt att jag tänker göra så! Jag gör så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela