harardittlivmy

Tenta och separation

Publicerad 2012-05-30 23:47:54 i Allmänt,

Imorgon är det dagen D, sista tentan innan sommaren ska skrivas. Känner mig lugn, nervös, hjärndöd, allt och inget på samma gång.

Det värsta är nog ändå inte tentan utan separationsångesten som jag lider av. Har fram tills nyss ignorerat den ganska så bra, men det är nu ett faktum. Jag kommer sakna alla mina fina vänner under denna sommarledighet, brutalt mycket! Nog för att jag längtar efter en sommar i Järvsö, men helst vill jag vara överallt hela tiden i sommar. Med alla. Typsikt mig.

Ska försöka sova, glömma tenta och separationsångesten för några timmar och sen köra järnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela