harardittlivmy

Kökstaxar och inkokta päron

Publicerad 2012-11-01 00:05:37 i

Igår jobbade jag och Chris med PM:et i några timmar, innan vi lånade Roberts bil och drog till Birsta på kvällskvisten för att gå på IKEA och spendera några slantar samt köpa mat och pepparkaksdeg på valfri affär. Vi styrde sedan kosan hemåt och slog oss ned för att kolla på första Harry Potter filmen (detta för att bli inspirerade av deras läsande i stora och tjocka böcker). Jag fick också för mig att testa att göra glögginkokta päron, bara sådär.

Idag har vi arbetat vidare med PM:et och sen storstädat samt bjudit vännerna på fika. Kvällen avslutades med en urspårad konversation om "kökstaxar" som förvaras i Pokémonbollar, fungerar som hårklippnings sax och töms på hår genom att hosta upp hårbollar. Med kramp i magen och tårar i ögonen vinkade jag av vännerna för att sen slänga ikull sig i säng'n! Lite så har jag haft'et! Nu vet ni. Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela