harardittlivmy

Ny vecka, nya uppsatsmöjligheter

Publicerad 2012-11-26 12:38:52 i Allmänt,

Efter 22 timmars jobb på Conkan, lite sömn, promenad och kvalitetshäng med Emma & Dustin samt fönsterinsättning på bygdegården är den här helgen över, och en ny arbets/uppsatsvecka är igång. Vi (jag&min partner) började båda med att försova oss. Skillnaden var att hon hann med sitt tåg och inte jag. Dagens arbete skjuts fram några timmar och jag får mer tid med böckerna och alla teorier. Jippie!
 
Förutom att bara skriva uppsatsden här veckan tänkte jag försöka hinna med ett besök till valfri frisör, en timme hos massören och förhoppningsvis köpa en och annan julklapp. Vore hemskt mysigt kan man tycka. Kanske till och med att man hinner med att plocka fram julen här hemma i Hudik. Vem vet?
 
På promenad genom stan (eller ja, byn) med Emma & Dustin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela