harardittlivmy

Hemtjänst

Publicerad 2012-10-16 22:20:58 i

Har idag fått prova på hur det är att ha hemtjänst. När jag har ont i höfterna likt en pensionär (går för övrigt lika illa som min farmor som är 73 år) kommer Frida hem och klappar mig på huvudet, dammsuger mitt golv och åker till Mc Donalds och köper middag åt mig klockan 22 på kvällen.

Hon är bra fin den där Fruttis. Och jag är bra konstig som har så ont i höfterna att det känns som om de håller på och luckras upp.

Egentligen var det väl bara det jag hade att säga. Att jag har ont och att ni borde tycka synd om mig - lite så.

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela