harardittlivmy

ScrapbookarN

Publicerad 2013-02-22 03:29:55 i

Jag lever och mår fruktansvärt bra, med tanke på de senaste dagarnas dipp. Det har börjat vända och jag tycks få medvind i mina segel. Skönt. Imorgon lämnar jag Sundsvall för en helg hemma i Järvsö utan jobb och tillbringar istället massor av tid med nära och kära. Sedan avslutar vi med ett årsmöte på bygdegården som förhoppningsvis ger positiva besked och en ny kassör. Det bestämmer vi oss för nu tycker jag. My says JA!

Nä men några bilder från de senaste dagarnas plugg, i form av scrapbooking, och lite sömn på det här så ska vi se att allt ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela