harardittlivmy

SträssN

Publicerad 2013-02-20 11:05:21 i

Stressen över att inte räcka till äter upp mig inifrån. Det är tur jag har bra människor i min närhet som klappar på huvudet, säger fina saker och ger mig kärlek. Det får mig att orka kliva upp och kämpa vidare.

När livet bara består av en massa deadlines är det svårt att känna sig tillräcklig och att man inte kan gå in helhjärtat i alla situationer.
Tänk om man kunde klona sig, eller om dygnet hade fler timmar. Vad mycket enklare det skulle bli. Men nu är det inte så i det är fallet, då får man försöka ta vara på den tid man har istället.

Så, då kör vi igång med lite mailskickande, telefonsamtal och tentaskrivande. Så får vi se vad det blir av den här dagen tillslut.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-20 13:04:43

Du är så fin, så fin, så himla himla fin.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela