harardittlivmy

Vi klarade det

Publicerad 2013-01-22 17:35:43 i

Här kommer ett inlägg som skulle postats i fredags men som glömdes bort. Kul för er.

Uppsatsen är nu klar och inlämnad. Lättnad blandat med ångest beskriver nog känslorna bäst just. Är dock mest nöjd över att jag och min eminenta uppsatspartner tagit oss igenom dessa tio veckor.

För stunden är jag också glad att få komma hem och träffa kollegorna och senare också Pers familj. Min familj valde att fly fältet och hälsa på hos storebror och hans familj i Gävle istället för att umgås med mig (som ska jobba hela helgen, hö hö).

Är en aningen hungrig också. När vi ändå är inne på hur jag känner mig. Och för att inte glömma, superjävlaglad över att Emma och Emil äntligen blivit föräldrar till en liten Nils.

Så slutsatsen är att jag med blandade känslor sitter på tåget hem och ser fram emot en helg helt utan plugg. Punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela