harardittlivmy

kvällskul, eller nå

Publicerad 2013-03-20 22:51:51 i Allmänt,

Klockan är tio i elva och jag sitter på skolan och skriver tenta. Som tur har jag Fruttis som sällskap. Det gör att jag orkar en stund till. Sen att Jennie kom ner med kaffe, chokladbollar och apelsiner till oss, hur fint?! Hjärtat slog en frivolt när hon klev innanför dörren!
 
Dock är stressen över tentan fortfarande total. Önskar att den vore klar. Nyss.
Känner mig ungefär så här..
 
Lite så. 
 
Men då vet ni. Vad jag gör om kvällarna liksom!
 
 

Kommentarer

Postat av: Fruttis

Publicerad 2013-03-21 09:23:40

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela