harardittlivmy

Mar. 14, 2013

Publicerad 2013-03-14 19:41:45 i

Efter en intensiv vecka med massor av möten och tentaskrivande är jag nu på väg hem till Hudik, där jag mellanlandar innan resan fortsätter mot Järvsö imorgon.

En helg med jobb, och en massa ärenden att uträtta, väntar. Vilket alltså innebär mindre tid åt att skriva tenta (sliter mig i håret och kväver skriket bara av tanken). Men också tid att träffa familjen och fylla på kärleksdepåerna. Känns bra.
Tänkte också försöka hinna träffa farmor och berätta att jag lever, och ge morfar en kram. Det blir inte så ofta att man gör det nu förtiden. Synd.

Men först ska jag umgås med mannen i mitt liv innan helgen rullar igång.

Hadä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Fransson

Tjejen med hjärtat i Järvsö, lägenhet i Sundsvall och sambo i Hudiksvall. Har som mål att bli bra på kommunikation och PR. Brinner för bygdegårdar och framförallt den i Skålbo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela